Sayfalar

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Kendini İzlettiren 3 Yabancı Erkek Oyuncu

Yazıya başlamadan önce şunu söylemeliyim ki ben tam bir filmkoliğim. Hemen hemen tüm filmleri izlemeye çalışıyorum. Düzenli takip ettiğim siteler var online olarak söylemek gerekirse; jetfilmizle.com, filmifullizle.com, günlükfilm.com ayrıca sinemalar.com 'dan da film yorumlarına bakıyorum.

Bugünler de film izlemeye artık bir ara verdim diyebilirim. Neden film izlemeye ara verdim (hatta belkide bıraktım) artık yeterli seviyede güzel film nedense ortaya çıkmıyor diye düşünüyorum.Seri denilebilecek filmler sadece tutulanın ikincisini yapalım, hasılat gelsin seviyesin de. Her yerde süper kahramanlar var. Hiç konusu ilginç filmler çıkmıyor...

Bu aralar sadece imdb.com 'da yüksek puan almış olanlara bakıyorum ilgimi çekerse izliyorum.Şuana kadar izlediğim filmler de yabana atmamak için söylüyorum çok usta oyuncular gördüm, çok iyiler gördüm ama bu 3 kişi var ki bütün filmlerini izledim ve düzenli takip ediyorum.

Şimdi bu isimleri benim klavyem'den tanımaya başlayalım.



3.Adam Sandler




Kendisiyle diğer ikisi gibi resmi olarak tanışmasakta filmlerden tanışıklığımız evimize gelen ilk bilgisayarla başladı.Kaç yaşında olduğumu hatırlamamakla birlikte tahminen 10'lu yaşlarda olduğumu düşünüyorum. Kuzenimin eve getirdiği bilgisayarla (o sıralar bizde kalıyordu)
ilk filmimi kiralama ihtiyacımı hissetmeye başlamıştım.Hemen ablamla gidip bir kiralık Cd'ci bulduk (O zamanlar Cd pahalıydı kiralamak ucuzdu.). "Asabiyim" adlı bu oyuncunun oynadığı bir filmi bir de "Harry Potter Felsefe Taşı" adlı filmi aldıktan sonra eve döndük ve izlemeye başladık. İlk filmlerimiz çok heyecanlıyız yaklaşık 3 günde 4 defa izlemiş olmalıyız ikisini de.Bu filmlerle birlikte "Harry Potter" serisini sonuna kadar devam etmiş bulundum ve bu adamın çıkan hemen hemen bütün filmlerini izlemeye devam ettim.Kendisi benim açımdan ünlü bir komedyendir.Kültürlerimiz tamamen farklı ve esprileri çok kaliteli.Şöyle düşünün kendi ülkenizde halkın komik gelebileceği şeyleri bilebilirsiniz mesela bizde küfür ve bel altı çok tutuyor esprilerde ama dünya genelinde bir güldürmeye sahip olmak nedir diyorsanız bu adamı izlemelisiniz. 

2.Tom Hanks


Bu adamla tanışmamız ise "Forrest Gump" adlı filmiyle gerçekleşmiştir.Filmi o kadar çok sevdim ki birde bilgisayarıma indirdim. Beni çok etkileyen bir oyuncudur.Hemen hemen bütün filmlerini izlediğim bir oyuncudur.Yanlış hatırlamıyorsam bir gün bu filmi usb cihazına kayıt edip okulda ki şimdi ki LSD cihazlarda bir arkadaşımla çekirdek artı kola alıp keyfini çıkartarak yine izlemiştik. (Arkadaşın ismini vermiyorum, ismi lazım değil, bu suç olabilir kendisini ele vermeyelim çünkü kilitleniyordu normalde bu LSD'lerin önleri.) "Er Ryan'ı Kurtarmak" adlı filmle bir kez daha gönlümde ki tahtına sağlam bir şekilde oturmuştu.Kendisini hiç sıkmadan izlettiriyor sanki kameranın karşısına geçip otursa izleyecekmişim gibi hissediyorum. Son olarakta "Kaptan Phillips" adlı filmde usta oyunculuğunu sergilemiş tabiri caizse tek başına filmi götürüp harikalar yaratmıştır.

1. Leonardo DiCaprio


Böyle bir yazıda bu oyuncunun birinci sırayı alması herhalde şaşırtıcı olmamıştır.Ne diyeyim ki "Titanik","Para Avcısı","Romeo ve Juliet","Başlangıç","Sıkıysa Yakala","Zindan Adası","Kanlı Elmas" Bu filmlerden birini bile izlediyseniz aslında yazıya devam etmeme bir gerek görmem fakat ben yinede izlememiş olanlar için yazıma devam edeyim.Filmlerini kaç kere izlediğimden bahsetmiyorum bile.AKTÖRDÜR. üzerine basa basa söyleyesi geliyor insanın yaşını bilmem ama ustaların ustasıdır benim gözümde.Özellikle "Başlangıç" filmi benim için sinema tarihinde çok önemli bir yere sahiptir.Ayrıca "Kanlı Elmas" filmi benim için tek taş yüzüklerin önemini kaybetmesinde büyük rol oynamıştır.Çok kaliteli filmlerde oynaması yönü belkide çok büyük bir isim yapmıştır kendisini...

 Yazımın sonuna geldik mümkün olduğunca duygularımı paylaşmak istedim.Klavyemin yanlışları varsa kusura bakmayın.

Samimi Yazar iyi okumalar diler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder